Radyo ON4 'e Konuk Oldular

8 Ocak 2011

Bolusporluyuz.com Aradyo On4 Cuma akşamı Antalya Belek'ten canlı olarak yayınladığı Tribün programına Boluspor kulübü başkanı Emin Semercioğlu , Bşk Yrd. Osman Kayışoğlu, gelen kaptan Tuncay Şengün , Teknik direktörümüz Levent Eriş , kaptan Burak Akdiş ve yeni transfer Mura Önür konuk olurken yapılan yorumlarda Boluspor'un hedefe ulaşacağı oldu.

Boluspor Antalya Belek'te Riu Kaya Belek Otelde kamp yaparken Bolusproluyuz.com'da kampı yapından takip ediyor. Sitemizin yayın organlarından olan Radyo On4 canlı olarak Riu Kaya Belek otelden yayın gerçekleştirirken konukları kampı değerlendirdi.

Boluspor kulübü başkanı Emin Semercioğlu 'Boluspor hedefe ulaşacak' derken yeni transfer Murat Önür'ü de ilk defa canlı yayında camiamıza duyurdu. Semercioğlu konuşmasında ' Hocamız ile uzun bir görüşme yaptık ve transfer konusunda Boluspor kulübüne fayda sağlayacak isim üzerine duralım dedik. Bugün transferi kapattığımızı açıklamıştık ancak az önce yapmış olduğumuz görüşmeler ile Eskişehirspor'lu Murat Önür'le anlaştık. Taraftarımız sabırlı olsun ve desteğini esirgemesin. Bizler bu takımı çıkartmak için tüm olanakları kullanıyoruz. Her şey çok güzel olacak.' Dedi.

Başkan Yardımıcımız Osman Kayışoğlu ise konuşmasında ' Kamp güzel geçiyor. Kaldığımız otel tüm imkanlarını Boluspro için seferber etmiş durumda. Oynadığımız karşılaşmalarda skordan ziyade oyuna bakacak olursak ikinci yarı çok farklı bir Boluspor olacak diyebilirim. Cumartesi ve Pazar günü yapacağımız hazırlık karşılaşmaları sonrası şehrimize döneceğiz.' dedi.

Cuma günü Bolusporluyuz.com 'a yapmış olduğu özel açıklama ile transferi kapattıklarını ileten Tuncay Şengün ise transfer konularına açıklık getirdi. Şengün ' Dün sizlere de verdiğimiz demeçte transfer konusunu kapattığımızı söylemiş sadece bir genç bir kaleci alacağımızı ve birde yurt dışından gelen ve denenen bir oyuncu haricinde bu işin sonlandığını söylemiştik. Ömer Ateş'in sakatlık durumu belli. Onun için daha öncede Boluspor menfaatlerine uygun bir oyuncu olacağını düşündüğümüz Murat ile yapmış olduğumuz görüşmeler sonrası anlaştık durumdayız.  Bunun haricinde sadece bizler artık oyunu düşünüyoruz. Kadromu kaliteli bir kadro ve bu ipi göğüsleyeceklerine inanıyoruz. Artık camia olarak kenetlenmek ve hedefe ulaşmanın zamanı geldi diyebilirim' dedi.

Teknik patron Levent Eriş Doğan konusuna da açıklık getirirken şu sözleri  söyledi. Eriş ' Öncelikle taraftarlarımızın sabırlı olmasını ve hedefe ulaşacağımıza inanmasını istiyorum. Çok güzel bir kamp dönemi geçirdik ve geçiriyoruz. Genç arkadaşlara şans vermeye çalışıyorum. Doğan gönderildi diye bazı tepkiler aldığımızı biliyoruz. Doğanın genç bir oyuncu olduğu iletiliyor ama bence 26 yaş pek genç değil. Boluspor'un bu saatten sonra çok dikkatli olması ve hata yapmaması gerekiyor bizde Ömer'in sakatlık durumu belli olduğu için bugün Murat ile anlaştık. Doğan çok iyi bir arkadaşımız ve yetenekli ancak şu süreçte kendisi içinde faydalı olacağını düşündük ve kendisi ile de konuştuk. Kalede her iki kalecimize de çok  güveniyoruz. Sadece Boluspor'un geleceği için genç bir kaleci alacağız. Kamp bizim için çok faydalı geçti. Artık bu saatten sonra sadece hedefe ulaşmak için kenetlenelim ve bütünleşelim.'dedi.

Kaptan Burak Akdiş ise konuşmasında destek istedi. ' Buradaki kamp dönemi gerçekten çok iyi geçti. İkinci yarı için farklı olacağını düşünüyoruz. Bizler bu kentin yıllardır Süper Lig özlemi çektiğinin farkındayız. Onun için bizler büyük taraftarımızın da desteği ile tüm camia olarak kenetlenip hedefe ulaşacağız.' Şeklinde konuştu.

Boluspor'un yeni transferi ve Semercioğlu'nun ilk defa canlı yayında camiamız ile adını paylaştığı Murat Önür ise Boluspor'a geldiği için memnun olduğunu dile getirdi. Murat ' Boluspor'un hedefini biliyorum. Yıllardır bekledikleri özlemde benimde katkım olacaksa ne mutlu bana. Ben takımımızın başarılı olması için elimden geleni yapacağım. Buradaki arkadaşlarım ile var gücümüz ile çalışacağız.' dedi.

Bolusporluyuz.com

1981 kez okundu.

1 yorum yapılmış
  • Remzi KIRICI
    8 Ocak 2011 • 22:17
    Bolu yerel basını sporla ilgili yazıları ya masa başında yazılıyor veya yönetimin istediklerini yazıyorlar. Oliveira nın bugüne kadar takıma katılmadığını okuyucularına duyurmamak büyük bir saygısızlıktır. Basın bu değildir. Okuyucusuna saygılı olan basın, bu futbolcunun kaç gün izinli olduğunu, kimin izin verdiğini, zamanında kampa katılmadığını okuyucularına duyurur, bunları yazmak için birilerinden izin almak gerekmez. Birileri kızacak, üzülecek diye haber atlanmaz.

Yorum yazın

Yorum ekleyebilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor
  • Yorumcuların Dikkatine...
  • İmlası çok bozuk,
  • Büyük harfle yazılan,
  • Habere değil yorumculara yönelik,
  • Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan,
  • Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren,
  • Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen yorumlar
  • KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR.
  • Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.